Zoeken in deze blog

donderdag 2 februari 2017

Norah & dresses #newpattern

Eenvoud siert!


Ik wou een rechte jurk met een subtiele A-snit zoals deze maar de prijs, ja, die stak stokken in de wielen. Zo'n prachtige eenvoudige jurk maar te duur om dagelijks te dragen. 
Misschien kon ik die wel zelf maken?! 




Ik las, diezelfde dag, op de blog van Lieveke en zus dat ze testers zocht.  Norah's dresses was precies wat ik nodig had.  Onmiddellijk combineerde ik het patroon met een ongelofelijk zijdezachte bedrukte stof.  Wil je weten hoeveel MIJN jurk precies heeft gekocht?  
Wel laat dan de eerste twee cijfers weg van het bedrag en dan weet je hoeveel dit kleedje precies heeft gekost.  Niet te geloven hé?! 
Zelf je kleren naaien kan dan toch goedkoop en stijlvol zijn?! #schaterlach #wistikallang



















Vanaf vandaag te koop!
en met de code TOUR krijgt je bovendien
tijdelijk 5% korting op je ganse bestelling ;-)

BLOGTOUR
2017 februari 1 - 9 


Volg Lieveke en zus op social media 
   


stof: In de beer - Harelbeke 
ketting: Veritas 

23 opmerkingen:

  1. Veel schoner dan het origineel, en duidelijk veel goedkoper 😂 ik ben fan!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat jou prima, zo'n jurkjes.
    --als je het mij trouwens vraagt; een schoner exemplaar dan die link waar je me naartoe stuurde ;)--

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch, voor een paar euro zo'n mooie jurk maken en dan ook een goed passend patroon hebben dat je nog vaker kan gebruiken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie jurk! En hij staat je idd geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, zoals ik steeds bij jou zie!
    Handjes op elkaar voor budgetvriendelijk naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor !
    3meisjesophetstrand xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Mooier dan die van de link :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. <3 voor die van jou! (niet die van de link :-D )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amai, supertof zeg, heel mooi en geslaagd! en idd, zalig als je zo een succesvolle outfit kan maken voor weinig geld! dubbel succes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jawadde! Een heel erg stijlvolle, tijdloze jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat is echt extra leuk als je zo een knappe jurk kan maken voor weinig geld 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat is echt extra leuk als je zo een knappe jurk kan maken voor weinig geld 😀

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH