Zoeken in deze blog

woensdag 22 februari 2017

Spelen met opties!

Laat maar komen... 


Opties daar ben ik dol op want op die manier kun je toch je eigen ding doen met een 'standaard' patroon. Je kunt je volledig laten gaan of gewoon netjes binnen de lijntjes kleuren.  Het jurk lijkt op het eerste gezicht héél gewoon maar laat je niet bedriegen door het uiterlijk maar wat binnenin zit dat is wat telt.
Wat steekt er dan precies in? Ja, ik hoor je het hardop denken dus ik maakte een lijst. #veelleesplezier
* prinsessennaden of gewoon recht zonder poespas
* ronde, rechte of geen kragen
* met korte, lange of geen mouwen
* omkeerbaar of normaal
* knopen of linten
* mouwboorden: recht, rond of helemaal niets
* biaislint of beleg


Ik ging aan de slag met het nieuwste patroon van Compagnie M: Frederique dress.
Een jurk dat bij ieder meisje in de kast moet hangen want het is een handig kledingstuk. Kinderen kunnen het zelf aantrekken en uitdoen: héél handig als ze vaak sporten na of tijdens de lessen. 



 Kijk eens aan! 
Is dat niet geweldig?
Als alles zo mooi overloopt in elkaar dan maak ik steeds stilletjes een vreugdesprongetje want zo'n resultaat had ik echter wel in je hoofd, voor ik er aan begon, maar het eindresultaat staat natuurlijk niet vast... onderweg staan er soms obstakels #schaterlach maar deze keer was de weg een snelweg. Het ging vlot, erg vlot! 






patroon: Frederique dress - Compagnie M
                Wist je dat orders boven de 30 euro GRATIS worden verzonden binnen België en onze buurlanden?
stof: Veritas



Vele groetjes,
MaZella

16 opmerkingen:

  1. Oh dat vreugdesprongetje herken ik :-) Helemaal terecht trouwens, super mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in de wolken van dat wolkenjurkje! zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooie locatie voor de foto's! En de jurk is ook prachtig, natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een heel erg mooie Frederique! Dankzij jouw versie begin ik warm te lopen voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Ik blijf ook zo respect hebben voor je manier van naaien. Dan kan het gewoon niet mislopen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het plaatje klopt volledig! Mooie jurk, mooie meid, mooie locatie en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig patroon + prachtige stof makes picture perfect! I love it !!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH