Zoeken in deze blog

vrijdag 15 juli 2022

Zomeren met Jill.

Jill



Veel woorden moet ik niet gebruiken om die jurk te omschrijven. Het is een hip en draagbaar patroon.
Ideaal zomergerief als je het mij vraagt maar toch feestelijk genoeg 
als je combineert met een elegante schoen.

aanpassingen:

- ik liet het striklint achterweg

- de elastiek op de rug werd aan het begin van de driekhoek (2 keer) met een kleine steek vastgestikt

zodat die de opening mooi blijft en op die manier kan de elastiek niet verschuiven. 

Alles blijft mooi op z'n plaats.


 

stof jurk : Stoffe Koffe 

stof handtas: The Sewing Loft

patroon jurk: Fibre Mood - Jill

patroon handtas: zelfgetekend


1 opmerking:



  1. GOEDE DAG, ik ben hier om u goed nieuws te brengen van PROF CINDY INVESTMENTS Leningaanbieding, blanco ATM-kaarten en Bitcoin-investeringen. Heb je geprobeerd een echte geldschieter te krijgen, ik kreeg mijn zakelijke lening van €640.000,00 van prof. Cindy Alberto VORIGE WEEK om een bedrijf op te starten. Heeft u een lege ATM-kaart of bitcoin nodig en was het een probleem om er een te krijgen? Hier is Prof Cindy Investments Blank ATM Card Offer, Lening Offer, Bitcoin/Recovery Offer gemakkelijk en betaalbaar te krijgen en het kan 48 uur nadat u uw bestelling bij haar heeft geplaatst bij u worden afgeleverd per e-mail profcindyinvestments@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH