Zoeken in deze blog

zondag 27 september 2020

Dream!

 Pastelkleuren!


Dat ik in herhaling val vind ik persoonlijk niet echt een probleem.
Voor mij is dit een teken dat de eerste versie goed was!


De laatste zonnestralen van de maand september werden voor altijd vastgelegd.

Of deze jumpsuit ook gedragen wordt tijdens de herfst is een goeie vraag?!!

Nu, kan ik deze nog - voorlopig - perfect combineren met sneakers en een warme trui.

Deze stof is gelukkig dik genoeg om niet te rillen van de koude bij de eerste windvlaag.

#herfstproof

aanpassingen:

Als je meer wil weten verwijs ik je graag door naar een andere blogpost.










Fijn dat je even langs kwam om te kijken & te lezen!
Groeten van MaZella.




patroon: Riva jumpsuit - Fibre Mood editie 4




1 opmerking:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH