Zoeken in deze blog

woensdag 15 juli 2020

Een stijlvolle zomerjurk!

Camilla jurk


Een zomerjurk met dunne schouderbandjes dat had ik nog niet in mijn kleerkast hangen 
dacht ik toen ik dit tijdschrift doorbladerde. Hoog tijd om daar iets aan te doen!


Ik koos een zachte viscose met een prachtige print die heel soepel valt 
en bovendien heerlijk aanvoelt op de huid. Deze stof is gewoon perfect voor lange jurken.


Het lijkt welof ik op weg ben naar een galabal maar precies de weg kwijt ben.
#hahahaha
#waarisdatfeestje


aanpassingen:
- het bovenstuk vormt een boog als je het draagt 
met als gevolg dat de zoom van de rok ter hoogte van middenvoor niet recht valt.  
Je moet dus het bovenstuk verlengen van MV tot op niets naar de naad.
Als je het wenst mail ik met plezier wat extra uitleg door.
- het rugdeel heb ik verhoogd met 2 cm waardoor ik zeker ben dat mijn BH niet zichtbaar zal zijn.
- de jurk was erg lang voor mij dus die werd verkort met minstens 15 cm
- de schouderlinten werden vervangen door zelfgemaakte biaislint. 


 Ja, die pittige decolleté daar moet je je natuurlijk wel goed bij voelen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er wel even moet aan wennen.
Draag jij vaak zulke diep uitgesneden jurken?




Als je deze jurk combineert met een T-shirt dan lijkt het net of je een lange rok draagt.
Ideaal als je het mij vraagt! #capsulewardrobe



Fijn dat je even kwam lezen!
Ik lees natuurlijk heel graag jouw mening.

Groeten van MaZella







stof: Stoffengalerij - viscose met print



4 opmerkingen:

  1. Wow! Prachtige jurk! In tijden van corona mag je elke dag een feestjurk aan hoor! Wanneer draag je ze anders ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige jurk! Ik ben niet zo fan van diepe decolletés, maar voor de rest zou ik ze echt wel zien zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ideale zomerjurk zeg! Nu je het zegt, ik heb dat ook nog niet zo'n jurk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH