Zoeken in deze blog

donderdag 17 oktober 2019

Ho(l)ly guacamole!

Bloemen en ballonnen.


Holly!
Ik moest er even aan wennen en waarschijnlijk 
zal mijn omgeving dat ook moeten doen.
Een hippe schoen met een hak meer vraagt deze jurk niet!


Deze keer maakte ik een hooggesloten jurk met een opstaande kraag.
Die trekt alle aandacht naar het bovenste deel van je lichaam waardoor
mijn hals korter lijkt en mijn borsten worden geaccentueerd. 
#hahahaha
#optischbedrog

Als je door de winkelstraten loopt dan zul je merken dat dit een echte trend wordt (is). 
Kraagjes, kraagjes en nog eens kraagjes!



Als je goed kijkt naar de mouwen zie je dat ze iets breder zijn dan normaal.
Ballonmouwen met een smalle polsboord mogen dit jaar niet ontbreken in je kleerkast.

Op de site van Fibre Mood krijg je goeie stylingtips. Ik lees die steeds voordat ik aan een patroon begin zo kom ik niet voor verrassingen te staan op het einde van de rit.
Doe jij dat ook?


aanpassingen:
ik maakte zoals anders maat 38.
Deze keer botste ik op een paar zaken die ik moest aanpassen.
- De schouderbreedte was iets te smal voor mij.  Ik deed 2 cm bij.
Wie meer info wil, voor je begint, over hoe je dit precies doet... stuur gerust een mail.
- De rugbreedte: ik deed daar 1.5 cm bij. Op die manier creëerde ik meer bewegingsruimte.
- De jurk werd verlengd (dat is persoonlijk natuurlijk) met 15 cm.



Fijn dat je kwam lezen!
Groeten van MaZella



stof: Framalo - zijdezachte viscose
patroon: Holly - Fibre Mood editie 6


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH