Zoeken in deze blog

maandag 5 augustus 2019

wapperende mouwen

 Zwoele zomeravond.



Meestal begint het, bij mij, met een pin.
Ik wou een jurk om te flaneren langs het strand maar spijtig genoeg 
vond ik geen patroon dat perfect paste bij het plaatje dat in mijn hoofd stak.
Er zat dus niets anders op dan een bestaand patroon aan te passen.


aanpassingen:
- de hals werd een boothals ipv een V-hals en die werkte ik af met een beleg
- de zijnaden werden afgerond ter hoogte van de heupen 
op die manier ligt het accent meer op mijn taille.
- ik overlockte de zoom van de mouwen en de rok met een kleine steek





De stof is zo licht dat de mouwen gezellig heen & weer wapperden 
en zo zorgde dit voor een kleine maar aangename verkoeling .




Fijn dat je even kwam lezen!
Groeten van MaZella



patroon: Knipmode 2017 
stof: Framalo - linnen

5 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH