Zoeken in deze blog

woensdag 13 februari 2019

DE nieuwe trend!

Het is preuts en toch vrouwelijk en stoer!



Het aankomende seizoen zal vol zitten met ruches, kant en hoge kragen.
Deze nieuwe trend doet me onmiddellijk denken aan de Victoriaanse tijdperk.
Het is stijl- en klassevol maar tegelijk ook erg vrouwelijk.
Het 'weinig onthullend' brengt een soort mysterie met zich mee.
Denk jij er ook zo over?

Fibre Mood weet waar de klepel hangt in de modewereld.
In hun derde editie bezorgen ze, ons op een gouden schaaltje, een hippe victoriaanse blouse.


aanpassingen:
GEEN!
Ja, hoor je leest het goed. Het patroon zit gewoonweg perfect.




Fijn dat je kwam lezen!
Groeten van MaZella.



stof: Framalo - jeansblauwe linnen
patroon: Victoria blouse - Fibre Mood - editie 3



7 opmerkingen:

  1. Supermooie blouse! Ik ga die proberen te hacken in een jurkje! #eensbenieuwdwatdatgaatgeven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ben ik dan eindelijk es mee met de trend, haha. Hele mooie versie is deze! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. met Fibre Mood in de hand komt je direct terecht in 'modeland'

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Thuis moeten ze wel nog even wennen aan die hoge kraag maar het is idd een hip patroon

      Verwijderen
  4. ik blijf erbij dat dit patroon gewoon voor jou getekend is, top!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH