Zoeken in deze blog

dinsdag 25 december 2018

Babygeluk!

Met liefde gemaakt, dat smaakt!




Mijn twee nieuwe hobby's - snijplotter & punch neelde - hebben de testfase goed doorstaan 
waardoor ik nu representatieve en unieke cadeautjes kan maken!
Eenvoudige dingen weliswaar maar het werd met heel veel liefde gemaakt.



Geen wegwerpverpakking, nee, daar doe ik even niet aan mee.
Anno 2018 moeten we daar met z'n alleen misschien werk van maken.
Ik maakte enkele geschenkzakken die achteraf nog gebruikt kunnen worden door de ontvanger.
Als waszak of opbergzak voor koptelefoon of ... ... 

De zakken werden opgepimpt met eenvoudige quote en mijn 'naai'naam.


Ik pikte het idee van deze zakjes eigenlijk - bijna schaamteloos - van een hele creatieve dame. 
Uit respect plaats ik met plezier een link naar haar instagram account.


 Enkel een kaartje met geld geven vind ik niet zo creatief.
Ik geef graag iets persoonlijks.
Wat maken jullie voor zulke kleine schatjes?
Wat geven jullie aan kersverse ouders als cadeau?



stof: eigen voorraadkast - dun katoen met gouden stiksel
grijze flockfolie: Framalo
flexfolie: Feeërieke
wol: Framalo - Katia / Mississippi 3
punch set en naald: Soda interieur 



Fijn dat je even kwam lezen!
Groeten van MaZella


2 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH