Zoeken in deze blog

vrijdag 17 augustus 2018

Een laatste stuiptrekking!

Puzzelen met strepen!


Het lijkt of ik niets om mijn lijf heb! 
#gegiechel


Wat een heerlijke hemdjurk is dat zeg.
De aangeknipte mouw past gewoon altijd.
#echtwaar

Het is een zalig ding om te dragen want het is zo luchtig dat het lijkt alsof je niets aan hebt.
 Zo licht voelde die stof van Editex aan.
 #lekkerluchtig 


Ik kocht een stuk van die prachtige rol met korting!
Ja, je leest het goed! 
Zeg nu zelf iedereen doet graag een koopje want dan heb je meer kwaliteit voor weinig geld!
Wil je ook een prachtige lap voor een prikje?
Klik dan snel op de bovenstaande link!
Ge zult het u niet beklagen!

Met deze stof kun je zelf kiezen waar je welke strepen wilt.
Horizontaal of verticaal... alles is mogelijk!


In de knopenkast vond ik de perfecte knopen qua kleur.
Daar word ik nu zotcontent van!



Eigenlijk veranderde ik niets aan het patroon.
Ik volgde slaafs & braaf de volledige werkbeschrijving.
Wist je dat deze jurk in één wip klaar is en toch heb ik 
dit patroon nog maar zelden zien verschijnen op het internet.
Hoe komt dat????

Op de fb-pagina las ik sommige naaisters zich zorgen maakten 
over de opgegeven plaats van de laatste knoop.
Eigenlijk plaats je die best op 30 cm van de zoom en niet lager want 
bij het in- en uitstappen van de auto heb je genoeg bewegingsruimte nodig.
Heb je die niet dan scheurt je stof en rek je het onderste knoopsgat uit.
#datwilniemandmeemaken
Och, ja, je loopt af en toe met een stukje van je billen bloot.
Ik stoor me daar helemaal niet aan!


Alleen aan het lange lint ergerde ik me enorm.

Als je de foto in het tijdschrift bekijkt dan wappert het vrolijk rond 
maar in werkelijkheid is een storend element.
Dat is mijn persoonlijk mening natuurlijk.
Hoe knoop jij jouw versie?

=> Ik pak het anders aan! 







stof: Editex - geweven stof - Framalo
knopen: Framalo 




Fijn dat je even kwam lezen!
Groeten van MaZella



7 opmerkingen:

  1. Benen zijn er om gezien te worden, welke vorm ze ook hebben :-D
    Prachtige jurk, zou zo ook in mijn garderobe passen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze jurk heeft meteen een streepje voor, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Strepen met een zomers gevoel!
    Mooi 'gestrikt' hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het scheurt loop je ook met je billen bloot :p
    Mooi, ideaal voor nu lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stiekem hoop ik dat je deze draagt op de eerste schooldag, want dat wil dan zeggen dat het weer toch opnieuw de zomer heeft ontdekt ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je staat hier heel leuk mee! Voor mij is het model ietsje te los dus je zal het niet snel bij mij zien passeren. Wel goed gevonden die manier om je lint te knopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH