Zoeken in deze blog

vrijdag 20 juli 2018

The perfect floral dress.

Haal die bloemen maar uit je kast!


Ik ga op reis en neem mee... mijn nieuwe zomerjurk met bloemen!
Wat ben ik content met deze laatste creatie want ze oogt echt zomers.



Ik maakte gewoonweg opnieuw gebruikt van dit patroon omdat ik even geen zin had
 om nog eens een patroon door te tekenen, maten  te controleren & toe te passen, enz.
Waarom moet je iets veranderen als het goed is?  




Deze keer stikte ik geen rimpelelastiek in de taille 
maar maakte ik het mezelf een tikkeltje moeilijker.
Ik stikte ik 3 tunnels zodat ik daar elastieken kon door inrijgen.  
Het geeft een speciaal effect hé!
Het lijkt net of ik met zo'n rimpelelastiek heb gewerkt maar... schijnt bedriegt!
#nietallesiszoalshetlijkt










patroon: burda style 2017/07  - patroon van een jumpsuit maar ik gebruikte enkel het bovenstuk
stof: veritas 



Blij dat je even kwam piepen!
Groeten, MaZella.




6 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH