Zoeken in deze blog

dinsdag 23 mei 2017

Terug naar 2013!

Wanneer begint de grote vakantie???



Sinds ik Marte, persoonlijk, beter heb leren kennen kreeg ik alleen maar meer respect voor haar patronen.  Ze heeft een eigen visie, geniet volop van het leven, kan vlot vertellen en zit boordevol energie! Ja, het is een toffe madam!

Deze Mara bloes is één van haar pareltje: subtiele plooien, een passtuk, zelfgemaakt biaislint werd knoopsgat...  Ik hield het sober omdat de prachtige bloemenprint alle aandacht moet krijgen! #eenvoudsiert



Wat kijk ik uit naar die grote vakantie: koffers pakken, genieten van de zon, alles mag & niets moet,... Ik geniet dan nog méér van elke dag! Voordat ik die koffers kan inpakken moet ik natuurlijk nieuwe kleren naaien (lees: zomers gerief) en dat vind ik nu helemaal niet erg! #mijnhobbymijnleven  Deze Mara gaat ZEKER mee in de koffer.



patroon: mara blouse - Compagnie M
stof: stoffenspektakel: ik betaalde slechts 4 euro voor 1 meter dus deze bloes is dus absoluut een schot in de roos 

Vele groetjes
MaZella


3 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH