Zoeken in deze blog

vrijdag 4 november 2016

Een nieuwe telg in de familie!

Een broertje voor Louisa!


Had je het al gehoord of weet je nog helemaal van niets? Geen paniek want ik vertel je onmiddellijk het hele verhaal want ik vertel nu eenmaal graag verhaaltjes.


Het begon allemaal met dit, mijn vorige creatie.


Ik trok naar Antwerpen (park spoor noord) voor een dag om daar samen met Marte & andere bloggers deel te nemen aan een fotoshoot.  Jullie zagen ongetwijfeld al een Louisa passeren: op Instagram, op Facebook, op blogs,..  Heb jij ook een favoriet, zo eentje die er met kop en schouders bovenuit steekt?  Ik hoor het graag.

Ik dwaal af...

In onze groep werd er elke dag druk gepraat, foto's getoond, vragen gesteld. Het was een drukke maar ooozooo leuke bende. Altijd gezellig om mensen achter de blog beter te leren kennen.  Tussen de soupe en de patatn ontstond stilletjes een zot plan.  Wij, de testers, keurden Marte haar idee om ook een jongensjas te tekenen direct goed!  Een impulsief idee, leek het op het eerste gezicht, waar iedereen onmiddellijk aan wou beginnen. De adrenaline stroomde, bij het lezen, snel door mijn aderen.    De vrouwelijke lijnen van de Louisa werden strakker en die jas werd ook korter. Lewis werd geboren!


Wist je dat ik nog nooit op zo'n korte tijd twee jassen maakte?!  Dus zeg 'nooit nooit' in het leven! Wij kregen het patroon zaterdagnamiddag toegestuurd maar het was wel zo eentje met een hele strakke deadline: we kregen 4 dagen de tijd.  Ik nam de uitdaging aan.  Dit jasje rolde 4 dagen later vanonder mijn naaimachine...  is dit mijn resultaat!  























Nu is de familie compleet!  
Wil jij ook dit 'gezinsgeluk' maak dan snel gebruik van deze code: 'lewiscoat10' en je krijgt onmiddellijk 10% korting bij de aankoop van het pdf-patroon.




patroon:  Lewis coat - Compagnie M
stof:  blauwe stof & voering: Stofopzolder
          grijze stof:  lapje overgekocht #goeiekoopalsjehetmijvraagt
applicatie: veritas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH