Zoeken in deze blog

woensdag 10 februari 2016

Getest en goedgekeurd # froy&dind

Oh, zo lief!


Als je kijkt naar dit stofje begin je toch onmiddellijk te smelten hé. Direct zie ik daar al een kleine baby bij want de print is zo lief.  Ik heb het getest -omdat ik dit mocht- dit pareltje van Froy & Dind & ik keurde het onmiddellijk voor 100% goed. De kwaliteit is prachtig en de stof voelt heel zacht aan. Perfect dus voor ondergoed, hemdjes, kruippakjes, enz. 

Wij kregen een geboortekaartje in de bus, zo eentje dat heel goed past bij deze stof.  Het geluk staat even aan mijn kant! OEF! Daar word ik nu extra gelukkig van als alles zo bij elkaar past. Heb jij dat ook soms dat gevoel?






Dat het millimeterwerk was om alle walvissen hun hoofd terug te geven 
hoef ik je waarschijnlijk niet uit te leggen hé! 






Oh, dit bericht is nog niet gedaan! Het leukste nieuws komt nu pas...
Ik mag van Veerle, van Framalo, 20% korting geven op dit stofje. Maak dus zeker gebruik van de code 'blauwewalvis' als je deze stof besteld.

Veel naaiplezier!

stof: Framalo - froy&Dind
patroon: Compagnie M - Lily & Woody - liladressjumpsuit

12 opmerkingen:

  1. Ooh dit ziet er idd een ideaal baby stofje uit! Super!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this romper in this print. I made a dress for my daughter from Froy & Dind knit a few months ago and the fabric is wonderful! I am a convert.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan en 't is inderdaad een heerlijk mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk pakjj en wat sluiten die walwissen super aan op het broek gedeelte, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he, het maken van zo n kraamcadeau. Ik maakte net hetzelfde patroontje voor een kraamvisite, toevallig ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik ben ook grote fan van de Froy en Dind stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer leuk! Vrolijk en unisex! (klinkt wel raar samen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook mijn favoriete stofje van de nieuwe collectie Froy & Dind! Prachtige Lila jumpsuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele diepe buiging voor al die doorlopende print maak ik hier. Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow, die hoofden van de walvissen komen echt heel erg goed uit! Knap gemaakt! Weer een baby'tje erg blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH