Zoeken in deze blog

zaterdag 19 juli 2014

Met mijn hoofd in de wolken!

Strikjes en wolkjes

De zomer wordt zalig! Dat weet ik zeker. Als de zon deze jurk ziet dan schijnt ze elke dag wel 12 uur.
Stel je voor dat dit waar zou zijn??!!

Ik ging opnieuw aan de slag met een patroon van Burda Kids: 9551.




De vorige keer maakte ik dit & dit.




tussendoor wordt het werk grondig bekeken
even evalueren kan geen kwaad :) 

detailfoto: schouderband


























Nog even geduld... dit bericht wordt straks aangevuld.


stof: stoffenspektakel
patroon: burda 9551

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi en als dat waar kon zijn dat wanneer ze het jurkje aan heeft de zon blijft schijnen dan mag ze van mij alle dagen hetzelfde jurkje aan doen.Zodat we een zonnige zomervakantie hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zoveel knappe creaties!! Ik moet eens beter volgen anders mis ik al dat moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een zomers jurkje... ideaal voor dit mooie weer! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH