Zoeken in deze blog

zondag 13 april 2014

Elise & een rimpelrokje!

Een tenue voor een mooi feest!

Stilaan worden de aparte stukken een 'geheel'.
Eerst het rokje.
Nu het jasje.
Daarna nog een bloesje.
Dan pas kunnen we vertrekken!!!!






Het jasje komt, opnieuw, uit zelfgemaakte kleertjes. Elise is een prachtig & eenvoudig patroon. Een echte aanrader. Op mijn blog is er ook een stappenplan. Zelf Catharine was blij en misschien onder de indruk: lees hier wat ze zelf schreef als reactie op mijn stappenplan! Zalig!!!! Ik ben niet vlug stil maar toen ik dit las....

Mijn dochter vind het zalig om te dragen en ik, ja, ik vind het zalig om te maken. Leuk toch!



De zoektocht naar bijpassende knoopjes stopte in de Meky Shop.
Daar hebben ze oneindig veel knopen! Echt oneindig veel!!!!!
Daar vond ik deze!  JOEPIE!!!
Ik wou glitters in dezelfde kleur al die kroontjes (in de rok).


Enkel de mouwen werden, deze keer, versierd met een speciaal stiksel.



rok: Stoffenhuys Paulette te Oostenden
jasje: Meky Shop te Beerst
knopen: Meky Shop te Beerst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH