Zoeken in deze blog

maandag 25 december 2017

Is het een fout of niet?

Een mooi detail!


In mijn kast liggen, net zoals bij jou waarschijnlijk, nog enkele pareltjes te wachten om verwerkt te worden.   Er is steeds een plan in mijn hoofd maar de tijd ontbreekt vaak: huishouden, chauffeur spelen voor de kinderen, koken, werken, sociaal contact onderhouden,...  Iedereen kent dat en ook ik ben op zoek naar het juiste evenwicht.

Dochterlief had nog een pyjama nodig en eentje gaan kopen gaat natuurlijk véél vlugger! Mijn hoofd en hart zeiden 'neen'.  Een pyjama met liefde gemaakt zorgt voor extra mooie dromen! #moederhart


 Er stond er in deel 3 van zelfgemaakte kleertjes een eenvoudig patroon voor een boven- en onderstuk. IDEAAL, aangezien de tijd steeds door mijn vingers glipt komt een simpel patroon als geroepen!  Nee, geen Burda patroon deze keer! Kennen jullie dit boek? Al eens een patroon gebruikt van haar?  Misschien kan ik je nu overtuigen om het wel eens te doen, wie weet? 

Zie je die lijnen op het voorpand en op de mouw?
Deze stof lag te lachen naar mij toen ik in de kringloop kwam.
Is het een fout? Geen idee maar wat ik wel weet dat het speciaal oogt.
Ik combineerde deze goedkope lap met een prachtige stof van Chat Chocolat. 
Een hele tijd geleden won ik deze prachtige stof. #nogmaalseendikkemerci




stof: groene tricot - kringloopgeluk
        gele tricot - chat chocolat
patroon: zelfgemaakte kleertjes 3 - Loes & Silke



Ik wens jullie een fijne kerst toe!
Groeten van MaZella



7 opmerkingen:

  1. Iets te regelmatig om een fout te zijn, denk ik. Maar who cares? Het ziet er immers geweldig uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Mijn pc krijgt jouw blog niet open,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt om dit te melden maar ik weet niet of ik het probleem kan verhelpen. Ik krijg de blog op andere toestellen wel gemakkelijk open. Misschien eens de pagina vernieuwen? Zou dat helpen?

      Verwijderen
    2. Davina, ik had het ook, komt omdat ik een addblock geïnstalleerd heb... als ik die pauzeer, lukt het wel...

      Verwijderen
  3. Oh, zo'n toffe combinatie!!! Heerlijk zo'n kringloopgelukjes!
    Ik heb dat boek al vaak gebruikt voor Giel, de broeken, de hemdjes, de shirts, ... ik vind het eigenlijk raar dat het niet populairder is... want de patronen zitten goed in elkaar en de uitleg is duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh mooi! Mama-gemaakte pyjama's zijn inderdaad beter om in te slapen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH