Zoeken in deze blog

woensdag 18 oktober 2017

Een UFO die ruikt naar lavendel

# mei 2016



Deze keer (lees: mei 2016) koos ik voor een wijdere jurk.  
Ja, deze UFO (unfinished object) lag dus meer dan 1 jaar onafgewerkt in mijn lade! #schandeeengroteschande


Normaal gezien naai ik - vaak - aansluitende jurken voor mezelf maar deze wijdere jurk sprong direct in mijn oog  toen ik door het tijdschrift bladerde en dit gewoonweg omdat het zo speels & eenvoudig leek. #gemakkelijkomtenaaien

 


Moest ik iets aanpassen? Ja, ietsjepietsje!
- ik verlengde de jurk met 4 cm want ik vond het net iets te kort voor mijn leeftijd #hahahaha
- de halsopening werd minder diep uitgesneden want mijn boezem is te klein voor een decolleté
- de zoom van de armsgaten werd versmald met 1 cm want het zat net iets te los rond mijn onderarm



patroon: La Maison Victor - raven jurk - mei 2016
stof: stofopzolder - crêpe lavendel - soepelvallende stof


Vele groeten
MaZella


11 opmerkingen:

  1. Jij staat echt met elke jurk hé, mooike! OOk een heel mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig, die kleur vind ik zo mooi! Geniet er nu maar extra dik van, want het werd na meer dan een jaar een pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig! je staat met een lossere jurk! leuk dat je de ufo eindelijk afwerkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schoontje! Dat was het waard om op te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!! Model en kleur staan jou super!!! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is zo mooi! Je kan zo in de modeboekjes, mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Dat doet mij er aan denken dat hier ook al bijna een jaar een raven jurk ligt, ook niet van mijn gewoonte...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vergeet die nauw aansluitende maar. Jij staat wreed schoon met dit wijder model!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vergeet die nauw aansluitende maar. Jij staat wreed schoon met dit wijder model!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH