Zoeken in deze blog

woensdag 12 juli 2017

Zo kun je de zon terug toveren. Klaar?

Felgekleurd is ook niet mis! 

Deze zomerse jurk is een voltreffer want we kregen warm weer dus kon dit kledingstuk onmiddellijk over aantrekken. Dit patroon is en blijft een topper omdat het zo eenvoudig te maken is. Enkel je biaislint zelf maken strijken en stikken de grootste klus. Vertrek je nog op reis naar warme oorden? Heb je een meid in huis die dol is op losse jurken? Dan is dit patroon gewoonweg ideaal. Hup, met de beentjes en gooi je mooiste lap onder je naaimachine zodat jouw schat kan schitteren IN de zon! 












Wat ben je nu met één kleed? Niets, toch?! #vrouwenpraat
Dus naaide mama vlijtig verder. #ééntjeisgeentje
Deze keer geen fluorescerende kottekes, nee, ik koos voor een romantische 'geborduurde' print.
De schouderlinten werkte ik af met twee verschillende kleuren zo oogt het geheel iets frisser.








Vele zonnige groeten
MaZella


patroon: sybille jurk - La Maison Victor
stof: Stofopzolder - katoen met fluo koraal
       Gestreepte stof met bloemen : stoffenspektakel

7 opmerkingen:

  1. O, zo mooi! Die moet ik precies ook nog maken 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een leuk jurkje voor op reis! Ik maakte er vorig jaar ook eentje, met bijpassend hoedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, vooral fan van de geborduurde bloemen! Ik was dit LMV patroon al helemaal vergeten en net op zoek naar zo'n zomers model! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die eerste versie, zo schoon 😍 ziet er inderdaad ideaal zomergerief uit!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk, leuk! Beide stofjes. Weer heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Elke keer ik bij de stoffenmadam komt, lonken die fluo grillekes ook naar mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap en ook een hele knappe dochter!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH