Zoeken in deze blog

maandag 19 juni 2017

Knopenliefde & 15% korting!

Luchtig is ideaal!


Dit patroon wist mijn hart te veroveren met zijn toffe details: dunne plooitjes & het inzetstuk in het voorpand deden mijn hartje sneller slaan.

De Mara blouse is een echt wel héél ideaal om NU te naaien want buiten lopen de temperaturen hoog op dus mijn meisje smeekt om iets fris & iets nieuws als ze mijn naaikamer voorbij komt.
Alhoewel het zweet bijna langs mijn gezicht druppelt tijdens het naaien toch zal ik nieuw zomers gerief naaien voor die modebewuste meid!


Vertrekt jouw schat binnenkort op kamp of trekken jullie er met het hele gezin op uit? 
Wel dan moet dit zomers topje zeker in haar koffer zitten.

Maak eventjes tijd 
(eventjes voor mezelf is onmogelijk want ik kan uren gapen naar die muur vol knopen om ze dan één voor één uit te halen en op mijn kledingstuk te leggen)
 om op zoek te gaan naar DE geschikte knopen want
ik vind dat, hier bij dit effen bloesje, die wel de show mogen  stelen.







patroon: Mara blouse - Compagnie M
stof: gekregen van een lieve dame -  soepele katoen met glans
knopen:  gekocht in mijn favoriete knopenwinkel


...Belofte maakt schuld...


Zoals ik, in mijn vorige blogpost, had beloofd mag ik jullie van The Dutch Label Shop 
een kortingscode aanbieden van 10%: 'mazella15'.
Deze code blijft 1 maand geldig!
Maak dus zeker gebruik van want deze webshop biedt heel veel mogelijkheden aan. 
Met de handige ontwerptool heb je in een mum van tijd je eigen label gemaakt en besteld.
Veel labelplezier en laat me zeker weten als jouw labels in de brievenbus vallen. #altijdfijnomteweten


Vele groetjes.
MaZella


ps: je kunt nog steeds deelnemen aan mijn allergrootste giveaway als je dat wil 


3 opmerkingen:

  1. Oh, effen is die ook heel elegant!
    De kortingscode is wel maar 10 % blijkbaar. Misschien even aanpassen in je blogbericht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! De knopen maken het inderdaad af. Labels staan ook op mijn verlanglijstje, maar eerst eens nadenken over een mooi logo.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH