Zoeken in deze blog

dinsdag 16 mei 2017

Vintage is IN! Ja, toch??

Wees content met wat je krijgt!

Je stoffenkast af en toe eens uitmesten heeft zo zijn voordelen want ik vond dit pareltje terug!  Een oude maar hele mooie al zeg ik het zelf. Deze was gewoonweg perfect voor die mooie 'Nena': het nieuwe patroon van Kaatjenaaisels. Toen Katrien vroeg of ik die Nena wou uittesten twijfelde ik natuurlijk geen enkel moment ook al zijn testfases zijn vaak arbeidsintensief toch blijf ik alleen maar de voordelen zien.


Nu de temperaturen beginnen te stijgen is dit eenvoudige comfortabele kledingstuk iets wat niet mag ontbreken in die kleerkast van je allerliefste schat.  In een wip is de top/het kleed klaar. Nee, het is heus niet moeilijk want Katrien zorgde, zoals de vorige keer, voor een duidelijke handleiding. 






Nog steeds ben ik blij dat ik erbij mocht zijn tijdens de testfase want zo zag ik hoe getalenteerd die Katrien wel was! Chapeau!

Ook zin gekregen om deze top/jurk te maken? Dan heb ik goed nieuws voor jou want met de code HAPPYNENA krijg je van Katrien 10% korting bij de aankoop van het patroon. #alsdatnietliefisdanweetikhetooknietmeer


Made by
Mazella
BelleviWoohoo!


Liesellove
Lily &
Woody
Dodidit
Inspinration


WenSJe
So Popo SewMijn leven met 4 helden


Lola with
love

P’titmonstresLeven met Liv3 meisjes op het strandSew-Les



groeten
MaZella

stof: uit mijn eigen stoffenkast
patroon: kaatjenaaisels - nena top & jurk

5 opmerkingen:

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH