Zoeken in deze blog

zaterdag 30 juli 2016

Verjaardagsfeestjes in stijl!!

Een zakje vol dromen!

Ja, elk klein meisje houdt toch van prinsessen en kastelen! Of niet soms?
In deze promotiehoek zag ik een leuke stofje liggen. 
Er was een versie voor de jongens & eentje voor de meisjes
Het was een stofje waar de jarige ZELF iets leuks kan mee aanvangen want die 
moet je wel nog zelf inkleuren met stift. Zeg nu zelf: unieker kun je het niet maken hé!
Zouden deze verpakking appreciëren?

Ik haalde opnieuw het boek Zo Geknipt deel 2 uit mijn boekenkast en zocht het recept 'om de hoek'.
De patroondelen die lagen gewoon op me te wachten om nog eens gebruikt te worden.
Geen meten en rekenen deze keer, nee, onmiddellijk kon ik aan de slag met die toffe lappen stof.
Was het maar altijd zo want het doortekenen en aanpassen van patronen vind ik altijd een groot werk.



Het naailabel mocht natuurlijk niet ontbreken hé!
Niet dat de jarige daar aandacht zal aan geven maar het is zoals een schilderaar 
die zet ook overal zijn naam onder.








Geen twee zonder drie DUS... ik maakte er nog eentje!
Geen rugzak om in te kleuren maar eentje vol kersen.








Dit is waarschijnlijk een van mijn eenvoudigste blogpost en dit zowel qua tekst en foto's.
Ik ben me er bewust van maar ah ja... iedere blogster heeft wel eens zo'n momentje zeker?
Vergeef me :)  Soms ga ik zo op in mijn naaisels dat ik vergeet om deftige foto's te nemen.

stof: Framalo - color me 
        veritas - kersen
touw: Framalo  
patroon: zo geknipt deel 2  - om de hoek

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het super leuk! Ben zelf ook even bezig aan simpele soortgelijke snel-klaar projectjes. Soms heb je dat tussendoor eens nodig;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig of niet, ik vind je naaisels altijd super.
    Deze zakjes zijn ook zo leuk, tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoudig of niet, ik vind je naaisels altijd super.
    Deze zakjes zijn ook zo leuk, tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof gedaan, ik vind het net leuk als het ook eens eenvoudig mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk toch? Mag ook wel eens :-) Leuke stofjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo tof! Ik kende het nog niet die 'om de hoek' maar vind het geweldig schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig om het overnemen te kunnen skippen! Super stofje met eenzelfde resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerkingen, tips, leuke reacties?.... Laat maar horen!
Ik lees met plezier je opmerking!!!

SEARCH